Po warsztaty improwizacji sięgają dziś zarówno światowi giganci tworzący innowacje (Google, Pixar czy Apple), jak również prestiżowe uniwersytety kształcące przyszłych liderów na kierunkach MBA (np. Stanford, UCLA czy Massachusetts Institute of Technology). Dlaczego? Ponieważ zajęcia z improwizacji stosowanej mogą rozwijać zespołową kreatywność, humor oraz umiejętność wychodzenia poza własne schematy.

Już 7 października o godz. 10:00 poznamy jak można zastosować improwizację stosowaną w pracy zespołu marketingowego w 2 kontekstach:
• jako narzędzie rozwojowe – warsztaty improwizacji stosowanej jako metoda na zwiększenie ilości oraz różnorodności pomysłów w Twoim zespole kreatywny
• jako narzędzie marketingowe – improwizacja jako sposób na generowanie contentu komediowego, na który reaguje grupa docelowa.
Podczas prezentacji pojawi się kilka raportów branżowych, parę case study oraz trzy żarty (tylko jeden będzie śmieszny).
Temat: To nie żart – improwizacja stosowana dla marketingu.
?? Wykład poprowadzi Bart Jurkowski – zostawił pracę w korporacji, żeby poświęcić się teatrowi improwizacji, którego uczył się w Warszawie, Los Angeles i Chicago. Prowadzi pierwszy w Polsce kurs improwizacji stosowanej na kierunku MBA, a po godzinach wykłada na SGH oraz występuje w Musicalu Improwizowanym na scenie warszawskiego Klubu Komediowego.
? 7 października, ⏰ godz. 10:00 Jeśli chcesz dołączyć, zarejestruj się na: www.indm.pl