Kliknij tutaj by przejść do wydarzenia
W pracy marketera jednym z najważniejszych czynników jest umiejętność mierzenia rezultatów. Warstwa techniczna tworzenia kampanii reklamowej w dowolnym kanale jest mniej lub bardziej przyswajalna dla niemal każdego, jednak o prawdziwej wartości naszej pracy świadczą rezultaty i osiągnięte cele. Ważne jest, aby prowadzić kampanie skuteczne i nauczyć się zmieniać tory, gdy cele okazują się niezadowalające.
? 5 października ⏰ o 11:00 Marcin Smoleński pokaże możliwe sposoby mierzenia rezultatów kampanii digital oraz przedstawi, w jaki sposób formułować cele, od których zależą efekty.
Marcin ? świetnie zna się na analityce internetowej, a SEO i SEM nie skrywają przed nim żadnych tajemnic. Zajmuje się tworzeniem strategii marketingowej, a także zna tajniki e-commerce.
Więcej szczegółów oraz zapisy na www.indm.pl
Dołącz do spotkania online w ramach in Digital Marketing Conference i dowiedz się czym kierować się podczas oceny Twojej kampanii i mierzenia jej rezultatów! ?