Kliknij tutaj by przejść do wydarzenia
Zastanawiałeś się nad tym jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach? ? ?
Gaming jest obecnie ogromną branżą, a granie w gry to pasja wielu osób. W 2021 roku przychody z rynku gier mają wynieść ponad 175 miliardów dolarów, a liczba graczy na świecie ma sięgnąć prawie 3 miliardów.

Osoby grające w gry stanowią wielką grupę odbiorców, do których swoje produkty kierują m.in. firmy z sektora FMCG. Gaming marketing daje możliwości dotarcia do tej grupy także markom z innych branż.
?️ Już 4 października opowie o tym Wojciech Grzegorzyca – specjalista w obszarze komunikacji w branży esportu i gamingu. Obecnie jest współodpowiedzialny za komunikację agencji gaming marketingu Gameset.
? Dowiedz się co robić i jak działać, aby w pełni skorzystać z możliwości, jakie daje nam gaming marketing.
? Webinar: 4 października, ⏰ godz. 13:00
Chcesz dołączyć? Dołącz: www.indm.pl